Min snygging



Har spenderat 2 nätter hos min syster Martina i Borås. Härliga soliga dagar med mycket mys och roligheter. Hade till och med så fullt upp med att må gott att vi MISSADE djurparkens öppettider... Typiskt!
Men men, Emil blev klippt! Sa några dagar innan till mamma att jag ville klippa lite mohikan på honom, men jag sa inget till Emil. Väl hos Martina när det kliade i saxfingrarna så visade jag Emil pojkfrisyrerna på frilla.se och han pekade DIREKT på en mohikanfrilla och sa "DEN vill jag ha mamma!" Så det var ju inget annat att göra. Emil nöjd och jag jättenöjd! Blev ju supersnyggt!
Förresten så tog det 10 dagar i Södra Sverige innan Emil bytte dialekt ;) Idag har han pratat 50/50 norrländska/västgötska... "Ma-mmaaaa, göör inte sååå" (på gbgska!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0