Sov gott nu Morfar

En man som du,
som alltid givit oss all din kärlek och all din glädje,
som bjudit på så många skratt och fina stunder...
Jag kommer alltid hålla minnet av dig i mitt hjärta.

Som ägnat din bästa tid åt alla barn i sin närhet,
dina egna, dina barnbarn och dina barnbarnsbarn,
som lärt oss allt roligt du bara kunnat...

Finurligheter och roliga skämt, som jag vet lever kvar hos oss alla,
som kommer leva vidare i kommande generationer,
tack vare dig, min fina fina morfar...

Tack för allt.
För din tid här hos oss, och framförallt allt du gett oss alla...
Så innerligt mycket tack.

Du har gjort skillnad, och utan dig kommer världen inte längre vara densamma...



Aldrig kommer jag glömma dig!
Och alltid kommer jag sakna dig min älskade morfar!

10-06-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0