On the road

Tråkigaste bloggen just nu, jag vet, men jag har sååå mkt jag vill skriva om att jag inte vet vart jag ska börja!! Det händer massor hela tiden, men på kvällarna orkar jag inte skriva ngt, kanske för att det känns som att jag borde?

Idag har vi varit på kalas hos Oliver som fyllt år, fick även en chans att mysa lite med min gudson och prata lite med mamman och pappan i familjen. Planerade att äta den där middagen som aldrig blir av oxå, men denna gång borde vi väl få till det :)

Just nu sitter vi i bilen på väg till svärföräldrarna för att inta söndagsmiddag. Jag ska klippa svärmor oxå. Sen avslutar vi kvällen med att kolla på ljusshowen i stan. Är det sista kvällen ikväll eller har jag missuppfattat det? Hoppas det inte blir alltför kallt så vi kan visa Emil tokerierna på torget och magin på rådhusfasaden!!


Kommentarer
Postat av: tess

Tack för besöket idag =) VAr så kul att få ha er här en stund =) Och jaa middagen blir av snart.... puss puss

2010-03-07 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0