Alla 6!

När Meja döptes kom hela min familj. Mina föräldrar med respektive och alla mina syskon, iaf de jag växt upp med <3 Och när de åkte hem så lämnade de ett enooormt tomrum efter sig... När jag är runt omkring mina syskon, då känner jag mig hemma, då är allt som det brukar och livet är bara underbart(eller hur var det nu ;)) Och när de åkte så kändes de lite som att de åkte iväg med halva mig...!!

 

Så ganska snart så insåg jag att jag måste åka ner inom kort... Fylla på syskonkontot som gapat fattigt så länge för att vara lite filosofisk ;) Och det slutade med att jag beställde tågbiljetter till mig och barnen så vi kan spendera nära två veckor i Vårgårda runt månadsskiftet maj/juni :)

 

Det ska bli så kul!!

 

Och angående bilden ovan ;)

På kvällen efter dopet så samlades vi alla tillsammans med mamma och hennes man samt systers kille och barnen. Vi hade en tacokväll som hette duga. Myskläder på, massor med god mat och dryck, tända ljus på ett långbord och massa skoj och skratt.

Jag ser helt malplacerat ut på kortet där vi står i åldersordning (Sophie, Jenny, Roger, Martina, jag, Jimmy.) Jag är näst kortast, faktiskt en halv centimeter längre än Sophie som är yngst, men det syns ju inte till mitt stora förtret ;) Och jag är likblek i jämförelse med alla andra... Norrlandssyndromet samt rejäl sömnbrist... Men det var värt mycket att ta en bild på oss tillsammans för det var flera år sedan vi lyckades vara alla 6 på samma plats!

I maj/juni ska vi ta ett nytt kort, och då jäklar ska det banne mig inte se ut som att jag är ditredigerad ;)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline Hanning

Jag har oxå alla mina syskon långt borta så jag vet precis hur du känner, man är inte riktigt hel.

2010-03-16 @ 16:23:35
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0