Freitag

Härlig fredag! Fick börja dagen med att slumra lite extra länge, sedan fick vi hem mat från Kvantum(fantastisk uppfinning det dära!) sedan gick vi ut och lekte och tjötade med grannen ett par timmar i solen, sedan var det middag och Johan slängde ihop en supergod stroganoff... (Fan vad jag älskar mat!!)

Johan och Emil står och spelar Wii Sports till Emils stora lycka, han har bara tjatat heeela veckan... En kompromiss från vår sida, då han bara får spela på helger, är att helgen börjar fredag kväll :)

Själv tar jag det bara lugnt och njuter av att familjen är glad. Är inne i ngn slags fas där lugnet är viktigast av allt. Är trött på stress och krav, vill helst bara lunka på och ha glad omgivning, fint väder och god mat ;)

Och faktiskt, jag är mammaledig, och vem vet om det är sista gången, då tänker jag njuta till fullo, må gott och ha mysigt med mina barn, för denna tid kommer aldrig åter(!) samtidigt som mycket annat i livet faktiskt finns kvar sen, så en del saker får faktiskt vänta! Detta är mitt vattenhål i öknen!!

Men en sak jag ska ta och skärpa mig med är kontakten med mina vänner... herregud vad dålig jag är på att höra av mig :/

Apan herself.
Vet ni att två av mina två närmaste vänner kallar mig för Apan och har gjort det sedan gymnasiet? När jag ringer dem så står det att Apan ringer :@

Kommentarer
Postat av: Erika

TACK snälla snälla du!!! Vad roligt att du fortfarande läser min blogg fast jag är så dålig på att uppdatera nuförtiden! Stor kram!!!

2010-05-23 @ 13:48:40
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0