Shout out loud

Johans sovmorgon går inte så bra. Igår/inatt var han på galej, maltfestivalen närmare exakt. Han var smuttade öl i 14 timmar tror jag. Så han är förstås trött idag och helt berättigad till sovmorgon enligt vår varannandag-överenskommelse.
Barnen håller inte riktigt med tror jag. Varför skulle de annars skrika ikapp hela morgonen? Jag vet inte vad som pågått under veckan när jag åkt hemifrån för att jobba innan alla vaknat hemma och senare kommit hem en dryg timme innan barnen lägger sig, men skriker gör de, oavbrutet...
De skriker åt mig, åt varandra, de snubblar och skriker avgrundsvrål rakt ut... Varför i hela friden?

Kommentarer
Postat av: sara

Låter lika underbart som här hemma och jag undrar också varför dom låter så där? Är det för att dom är 2 st? Och om det är därför vill jag inte veta hur det låter här hemma om ett år... Huvva! Ryser bara jag tänker på det, haha! Öronproppar nästa...

Kommer du på något bra sätt att få dom lite tystare så hojta till ;)

2011-02-20 @ 23:03:07
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: liah

Haha, jag lovar :)

2011-02-21 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0