Blogglista

Vad tror ni om den här listan? Finns ju en del ute bland bloggar, och jag har inte bestämt mig ännu, men någon lista blir det nog, så blir det förhoppningsvis fler inlägg från min sida, förutom bara vardagspladder... ;)


Dag 1 - vem är jag
Dag 2 - därför bloggar jag
Dag 3 - mina syskon
Dag 4 - något jag ångrar
Dag 5 - 10 saker folk inte vet om mig
Dag 6 - i min handväska
Dag 7 - min bästa kyss
Dag 8 - något jag minns
Dag 9 - ett förhållande jag minns
Dag 10 - favoritband/-artist
Dag 11 - när jag var liten
Dag 12 - En resa jag har gjort
Dag 13 - någon jag saknar
Dag 14 - de snyggaste killarna jag vet
Dag 15 - en vän från förr
Dag 16 - ett minne som gör ont
Dag 17 - mina framtidsdrömmar
dag 18 - en vän idag
Dag 19 - ett minne som gör mig glad
Dag 20 - min första kärlek
Dag 21 - en dålig egenskap jag har
Dag 22 - en låt som väcker känslor
Dag 23 - min bästa killkompis
Dag 24 - en dag jag inte kommer att glömma
Dag 25 - en hälsning till de som vill ta åt sig
Dag 26 - bloggar jag tipsar om
Dag 27 - frågestund, om ni känner att ni missat något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0