Hörru you you


Bild från Östersundsrevyn

Idag var vi och såg Östersundsrevyn, jag, Johan och några övriga familjemedlemmar. Och fantastiskt vad roligt det var :) Min mormor skrattade och klappade händerna så hon hade ont i gäddhänget efteråt, sa hon ;) Min mamma som älskar Patrik, Mats & co ställde sig upp och applåderade under slutrefrängen. Ni som känner dem vet att det är ett grymt fint betyg!!

Jag själv, jag tyckte inte heela revyn var fantastisk, men det mesta! De klassiska jämtländska damerna är återigen favoriterna, men många nya inslag gjorde starkt intryck. Och framförallt ensambelns skicklighet... en ny manlig sångare med fantastisk röst, Emelies vackra stämma kombinerat med klockrena koreografi, hela Patriks uppenbarelse och hans kittlande minspel, Hurtigs underfundighet, och alla dessa män i kvinnokläder ;)
Att se Östersundsrevyn på trettondagen kommer garanterat att fortsätta vara ett stående inslag i mitt liv... och jag tycker absolut att ni ska gå och se den om ni lyckas få tag i biljetter till någon av extraföreställningarna.

Kommentarer
Postat av: Suss

Vi ska käka supéoch se finalen den 5:e så vi har vårt roliga framför oss! ;)

2011-01-07 @ 22:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0