Kalasdags

Trot eller ej, men Emil fyller FEM år den 1a februari... Det är ju stort! Och jag måste omvärdera hela vår tillvaro för att göra honom rättvisa och inte behandla honom som en 4-åring ;)

Kalas blir det, tänkte bjuda dagisgruppen som vanligt och några till som vi gärna vill ha med, men inbjudningarna får vänta någon vecka till. Satt igår kväll och planerade lite löst med Emil och så släppte han bomben: han vill å det bestämdaste ha en Piñata!!! Tack för det Vildes mamma som gjorde en sån till senaste kalaset Emil var på ;)

Jag har kollat runt lite och det verkar trixigt men om man tar sig tid och är beredd på att det tar några dagar så kan det gå... En form innehållandes godis fixar man lätt.. Men sedan att den ska kunna slås sönder och dessutom vara fager.. ja det vågar jag inte säga något om förrän det är över ;) Kanske jag vågar visa upp resultatet när den är klar, men vi får se....

Skulle ju dö av stolthet om jag fick till en sån här söt



Men Emil skulle såklart snarare vilja ha en sån här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0