Mejsan

En liten uppdatering om Meja då. Natten till idag gick bra!! Inget kräks och ingen diarré. Och mycket pink i blöjorna. När man ser hur fulla de blir nu, då förstår jag genast hur lite hon kissade innan... Hon har dock inte tömt tarmen något idag så jag har inte vågat ropa Hej ännu!

Förhoppningsvis går även natten till imorgon bra. Då tar vi nog och åker till Trondheim en sväng och firar min far som fyllt 65 :) Det var meningen att vi skulle åkt idag men det hade förstås inte varit aktuellt medan hon varit sjuk. Men om natten till lördag går bra, då har hon klarat sig de där två dygnen med råge.

Ringde Bvc på en gång i morse när jag såg att hon var ok och bokade en tid för vägning på måndag. Ska bli skönt att se hur hon ligger till. Jag har haft lite svårt att släppa hennes vikt sedan hon var lill-liten (se här längre ner på sidan)och så har hon aldrig riktigt hullat på sig. Hon hade en kort period där under sommaren då hon hade lite hull, men det försvann ju så fort hon började krypa och röra sig mera. En liten sparv kommer hon nog alltid att vara i mitt hjärta..

Meja midsommar 2010

titta, liten dubbelhaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0