11.18.11

Jag hade för mig att jag bara behövde vänta till sommaren innan det sista äventyret börjar på bio. Det förtrollade äventyret Breaking Dawn... Boken är slut sedan två dagar tillbaka, och jag håller nästan andan i väntan på filmen Part 1... Så kom verkligheten ifatt mig och påminde mig att filmen inte kommer förrän i november. VAAAA....
Och Part 2 kommer i november 2012... Åh vad drygt!

Men i väntan på filmatiseringen av Breaking Dawn så får jag nöja mig med att se fram emot Water for Elephants, en annan film med Robert Pattinsson, höhö! Och Reese Witherspoon för den delen. Den kan var bra, verkar ha potential!!




Och titta vad jag upptäckte nu, det ska bli spännande och se hur de lagt upp legenden om självaste Rödluvan!




Och så väntar vi förstås på denna. Knasigt vore annars då vi sett Bilar säker 150 gånger...



Det verkar som att vi kommer ha fullt upp till november ändå :) (Har man inte så får man skaffa sig!!)

Kommentarer
Postat av: sara

Är det sant??? :( Den förra kom ju ut för över 1 år sen... Jävla skit! Men då har man ju iaf något att se fram emot i höst ;)

2011-03-17 @ 10:19:34
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0